ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 23 augustus 2012

Kaart voor Marianne Design.

 
 
 
Hier is de kaart die ik voor Marianne Design heb gemaakt.
Binnenkort komt er een catalogus
 met al haar mallen en wat voorbeeldjes. 
 
  Hier de voorkant.
 

Dit is de binnenkant.
Ik heb de stans van het hartje van Marianne Design
door de midden gesneden en aan
elke kant van het binnenwerk
 het hart op de kaart geplakt.
 
  
 
Tussen de schotjes zitten 2 grote labels,
je kunt ze moeilijk zien.
Aan de buitenkant van het vouwwerkje
voor en achter zitten de kleine labels.
Die zijn wel goed te zien.
 

 
   En dit is de achterkant van de kaart.
 
 
Als er genoeg belangstelling is geef ik een workshop
van deze kaart.
Mijn  e-mail staat op deze blog.
 
Ik ben aangenaam verrast door het grote
aantal mensen dat deze week mijn
 blog heeft bezocht.
Leuk, bedankt!
Groetjes, Anneke.

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.