ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 29 april 2014

Sometimes.

Dit zijn de twee kaarten die ik voor
het Pan Pastel BNL blog heb gemaakt.

Geinspireerd door de tekst die ik hier vond
heb ik deze twee kaarten gemaakt.


Op een strookje papier heb ik de stempel van 
Chocolate Baroque "texture Fragments" gestempeld.
Gekleured met een spons
met de kleuren:
580.3 Turquoise Shade
780.3 Rauw Umber Shade
820.7 Neutral Grey Tint.


De randjes met Distress Ink Prumice Stone gesponsd.
Het strookje geplakt op een witte stuk papier.
Toen de stemple
van Lost-Coast-Design "face with clock"
 gezet met Archival zwart.
Gekleured met een waterpenceel
met de 3 kleuren die hier boven staan.

Met de waterpenceel en zwarte Distress ink spatjes gemaakt.
Met zwart Archival ink de stempel van Heindesign N-07100395
een paar keer gestempels

Het rondje met de tekst op de computer gemaakt
en gesponsd met de kleuren 
780.3 en 820.7.
Met foam op de kaart geplakt.
Klokje, donestuds steentjes en stipjes gezet met liquid pearl.
Toen de kaart gemat en op een kaart geplakt.


Voor deze tweede kaart heb ik met een spons en Versamark
 van links naar rechts golf bewegingen gemaakt op het papier.
In gekleurd met een spons
met de drie kleuren die ik ook voor
de eerste kaart heb gebruikt.



Met een waterpenceel en zwarte Distress ink
spatjes gemaakt.
De stempel van het masker gezet en met 
een waterpenceel ingekleurd
met  
 580.3 Turquoise Shade
780.3 Rauw Umber Shade
Stitched ribbon  F3342 stempel van Hero Arts hier en daar
gestempeld met zwart Archival ink.
De randen met Distress ink Prumice Stone gesponsd.
Het masker afgemaakt met steentjes en liquid perl.
Kaart gemat en op een kaart geplakt.
Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd.
Bedankt voor al jullie reacties.
Groetjes Anneke.





5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow very beautiful and interesting artwork! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kunstwerkjes heb je hier gemaakt Anneke, wat een mooi ontwerp!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are amazing, Anneke - so profound and really beautiful. A great sentiment.
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.