ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 18 juni 2014

Your attitude.


Het woord BISTER maakt mij blij.
Ik heb de kleuren geel en blauwe bister gebruikt.
Aquarel papier nat gemaakt.
Met bister gestrooid en een rietje gebruikt om het weg te blazen.
Daarna hier en daar nog wat bister gestrooid en het zelf zijn gang laten gaan.


Tekst op de computer gemaakt en uit gestansd en
gekleurd met Adirondack inkt oregano en stream.
Deze kwamen heel goed met de kleuren bister overeen.


De vlinder gestansd.
Met bister gekleurd.
 De randjes met een sponsje en Zwarte  Distress Ink
bewerkt.
Daarna met een embossingpen de randjes
 gedaan  en gestrooid met goud embossing poeder
en bewerkt met de heatgun.
De sprietjes met zwarte embossing poeder bewerkt.
De vlinder verder versierd met een strass steentje en een metalen vlinder.


Nog een kompas gevonden dat er goed bij paste.
Deze samen met de vlinder met kit op de kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd om ook met
bister aan de gang te gaan.

Ik wil Creatiels welkom heten.
Leuk dat jij mijn werk wil volgen.

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
Groetjes Anneke.

29 opmerkingen:

  1. Oooh, Anneke, you inspire me so much.
    This card is absolutely gorgeous. I love Bister and the colors you used.
    Great idea, the butterfly cut out and colored also with bister.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig resultaat. Goed uitgelegd ook.
    Gr. Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gespeeld met de Bister Anneke!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow gorgeous creation, love the butterfly ! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creative card. Love the background and those awesome additions.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant!! Love your Bister creation and the butterfly looks amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die vlinder is prachtig! Helemaal in de ban van de Bister? Je achtergrond past super; een heel mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw...anneke..jij maakt prachtig werk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Anneke, this is just so creative and wonderful. I truly enjoy seeing what you create,such a pleasure.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW dear Anneke, that is really a masterpiece, thanks for showing the progress.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi bister werk Anneke , echt prachtig!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Lijkt me erg leuk spul!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your Bister creation looks gorgeous. I love the embellishments you've used!

    Gaby xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW....Love it... Fantastic creation Love the colours & amazing butterfly...Hugs May x x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, je hebt mr zeker geinspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous Anneke, I love that gorgeous blended background and the elements you have added have created a fantastic card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your bister creation is absolutely beautiful, I love the wonderful background you created and the butterfly is gorgeous! Wow! Hugs, Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig Anneke, ben er helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is wel heel erg gaaf met die bister. Ik ken dat spul nog van jaaaaren terug, maar toen was er volgens mij alleen bruine bister te koop. Prachtige kaart!! Supermooi gemaakt!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love that beautiful background! Fabulous colours! Wonderful creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastic, Anneke - the colours are fabulous, and that inky effect from the Bister makes me think I "need" to get some to play with. I think the card also looks great without any extras, but the butterfly and compass do add wonderful dimension and interest. Brilliant, and very inspiring.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ee echte WAUUUUUUUUUW kaart.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.