ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 30 december 2014

Hobby Handig 183

Yes, hij ligt in de winkel: de nieuwe
Hobby Handig 183.
Het thema is Valentijn.
Liefde laat zich niet in kleur of vorm uitdrukken.
Met dit in mijn gedachten ben ik aan de slag gegaan.

Wat was het leuk om er aan mee te mogen doen.
Ik heb hiervoor drie werkstukjes ingeleverd.
Dit zijn ze geworden.






Wat ik hiermee heb bedoeld, wat ik heb gebruikt en hoe ik het heb gemaakt
staat allemaal in deze Hobby Handig.
En er staan nog veel meer leuke artikelen in om zelf aan de slag te gaan.
Echt een aanrader.


Ik ben al weer bezig voor het volgende nummer van Hobby Handig.
Wat? Dat is nog een verrassing.

Ik wens iedereen een goed, gezond en creatief 2015
tot volgend jaar.
Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel leuk uit Anneke. Ik ga dit exemplaar zeker weer bekijken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten!! Vooral de kleine hartjes aan de lintjes zijn leuke details. Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Anneke, gefeliciteerd!! Wat super leuk om je eigen werk in het blad terug te zien lijkt me en wat een mooie dingen heb je gemaakt ter inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ik je daarin steeds zie! Mooie kleuren en vormen zijn het weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.