ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 6 november 2015

Vintage book with lace

Ik vond dit gelijk een heel leuk schattig boekje.
Vooral het gat in de voorkant van de kaft sprak mij erg aan.
Ik heb een boekenlegger gemaakt die zichtbaar is voor het venster.


  • KRAFT NOTITIEBOEKJE 15 x 10 CM
 Ik heb de voorkant bekleed met een breed stukje kant.
Het bij de opening weg geknipt.

 Voor de boekenlegger heb ik twee strookjes kraftpapier gebruikt.
Daartussen aan de twee lange zijdes het kant terug laten komen.
Op de boekenlegger nog een smaller kantje geplakt.
Verder afgemaakt met embelishments.

Ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren.
Mocht je ook zo'n boekje willen maken, die vind je HIER
Bij het rubriek nieuw vind je als je wat verder naar beneden scrolt nog
wat boekjes die Marjo zelf heeft gemaakt.
Dit is de link Nieuw

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Dat vind ik leuk en werkt inspirerend.
Anneke

8 opmerkingen:

  1. Lieve Anneke, wat kan jij toch mooi toveren met mijn spullen :-). Een genot om te zien ! Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wowww wat heb je dat schitterend gemaakt,
    ziet er echt heel erg gaaf uit ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer zo mooi gemaakt en super dat je door
    het gat de prachtige boekenlegger de foto kan zien.
    Fijn weekeinde, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig, wat een mooi en persoonlijk boekje is dit geworden, ik ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig setje Anneke, mooie details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit! Het boekje is al speciaal, maar zo helemaal! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love how the lace looks against the neutral background and the interior page is just beautiful.
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.