ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 12 april 2016

Thee boekje

 
Dit boekje heb ik voor Papicolor met
de labelstans van Marianne Design.
Er zitten zulke leuke opzetstukjes bij die ik als
vakje heb gebruikt.
 
 
Bedankt Marianne voor deze twee stanzen. Ik ben er blij mee.

  
 Ik ben begonnen met het stanzen van de labels.
8 stuks.
Ik heb ze toen met een sjabloon en Distress inkt gekleurd.
 
 
Daarna heb ik stempels van Art Journey gebruikt en met Versamark gestempeld
en toen witte embossing gebruikt.
Toen met de heatgun bewerkt.
 
 
Van de 8 labels een boekje gemaakt met daarbij een vakje.
 
 
 Voor op het etiketje van het theezakje een vierkantje gemaakt en bestempeld.
Dit op het etiketje geplakt.
 
De 8 labels heb ik als volgt gebruikt:1 voor de voorkant, 1 voor de achterkant.
De andere 6 heb ik twee aan twee tegen elkaar geplakt.
Je hebt daardoor 3 labels met aan twee kanten een vakje waar een theezakje in kan.
 
 Ik heb een harmonicavouw gemaakt van het Kraft papier.
Daar heb ik de labels opgeplakt.
Het strookje is 6x16 cm en is op 2-4-6-8-10-12-14.
 
 
Het ziet er dan zo uit.
 
 Nog één maar met Pretty Papers Sweet Summer.

 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Groetje, Anneke



11 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk Anneke. En je creaties met de nieuwe Art Journey stempels zijn helemaal geweldig! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful project idea. it would be a lovely gift.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en door de uitleg snap ik het, hoe je het moet maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a clever and fun idea, - great way to use those dies! Love both versions!! Great gift idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave boekjes Anneke, leuk model!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de stansen erg leuk gebruikt en hier mooie boekjes mee gemaakt. Super met de Art Journey stempels!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn deze leuk! Vooral de 1e; dat wit op kraft is zo gaaf... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are terrific, Anneke - love the design, and it's really pretty in the spring colours, but it's the white on kraft which really captures my heart. Fabulous!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely stunning, Anneke. Your books are wonderful, I love the one with the white on kraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat prachtig Anneke, wat een leuk idee voor die thee zakjes , ga ik zeker ook een keertje proberen, wat ben je altijd origineel!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Quelle bonne idée pour les sachets de thé.. je vais m'en inspirer c'est trop beau !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.