ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 26 oktober 2017

Crealies Designteam blog estafette


Crealies blog estafette dag 2.
Deze twee nieuwe  stansen heb ik toegewezen gekregen
om mee te werken.
en de

Dit heb ik ermee gemaakt.
Voorkant
Achterkant
Deze labels zijn zo mooi dat ik ervoor heb gekozen om
er niet veel bij te gebruiken.
De hoekjes van dit label zijn zo gaaf en ze
 zijn ook goed te gebruiken voor mix media.

Binnenkant
Buitenkant
Binnenkant open
Binnenkant open en de labels goed zichtbaar

Ja echt dit zijn de kleinste labeltjes.
Die heb ik overal op gebruikt om het geheel te decoreren.
Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies XXL Labels and Tags no.10
Crea-Nest-Lies Extreme Labels and Tags no.10
Set of 3 no.48
Partz no.3
Ik ben deze maand helemaal happy.
4 nieuwe labelstansen waar deze er 1 van is!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke







5 opmerkingen:

  1. Moet toch geen straf geweest zijn om met labelstanzen te mogen werken :)... Je hebt er weer een pracht project van gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow!!! What a stunning and inspirational make Anneke x I love the way you have incorporated all these tags in to your journal/mini album.....amazing !!!!

    Thank You for sharing and I have to say what a fabulous blog you have. I am now following you as I love your creations

    Annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zijn de label stansen Anneke!
    Heel apart zijn ze ,mooi gemaakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is helemaal jou ding hè, wat een mooi project is het weer geworden Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.