ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 31 december 2017

Designteammember Het Scrapbook Atelier

Op de laatste dag van het jaar heb ik een leuk nieuwtje.
Ik ben gevraagd om als Designteamlid bij Het Scrapbook Atelier te komen.
Ik ben dit jaar een paar keer guestdesigner geweest en Karin
heeft mij gevraagd of ik bij haar in het team wilde komen.
Een hele eer en ik heb ja gezegd.
Ik heb overlegd met Louise gehad omdat ik ook bij haar in het team zit 
en het bij beide om stempels gaat.
Ze reageerde heel positief waar ik erg blij mee ben.
Het zijn twee verschillende stijlen.
Bij Het Scrapbook Atelier word ik uitgedaagd om CAS kaarten te maken.
Dat is voor mij nieuw en ik vind het een leuke uitdaging.
Ik heb de nieuwe stempels gekregen en er dit mee gemaakt.
Het zijn doosjes waar een paar babysokjes in kunnen om als kraamcadeautje.
Ze staan nog niet in de webwinkel omdat ze vanaf 13 januari uitkomen.
Dan is het feest omdat het bedrijf 11 jaar bestaat.
Ik zal daar een make & Take verzorgen die dag en hoop vele van jullie te ontmoeten.


Vanaf nu zal ik regelmatig wat laten zien.
Je vind de stempels van Het Scrapbook Atelier HIER

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.