ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 8 mei 2018

Tweede blogpost Crealies mapje



Hier is mijn tweede mapje.
Deze heb ik iets anders in elkaar gezet en er zitten 2 kaartjes in.
Ik ga hem weggeven samen met nog iemand.
Dus wij schrijven iedere een kaartje met onze persoonlijke boodschap.



 Om dit mapje zit een band met bloem.
Die schuif je om het mapje om hem dicht te houden.


Ik heb bij deze aan één van de twee zakjes de zijstripjes weggesneden.
Omdat de kaartjes dikker zijn dan de envelopjes van vanochtend
komt er teveel spanning op te staan.
Hier door gaat hij open staan.

Ik hoop dat ik het met deze foto kan uitleggen.
Er zit hierdoor twee flapjes tegen elkaar aan geplakt.
Door er de kaartjes in te schuiven komt er spanning op te staan.
Het zijn dan twee zijflapjes en twee kaartjes aan dikte in het zakje.
Hij blijft niet dicht zitten.
Nu met de sticky tape en wat tacky glue wel.
Je kunt het natuurlijk ook oplossen door dunner papier te gebruiken.

Dit heb ik gebruikt voor dit mapje:

Crealies stansen/dies:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke




2 opmerkingen:

  1. Je mapjes zijn prachtig Anneke!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous little gift wallet - what a clever construction.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.